Звіти


Засідання клубу  17.09.2014року.


    Відбулося перше засідання 

    шкільного клубу підприємництва на 

якому розглянули організаційні 

моменти роботи клубу. Визначили 

назву клубу та створили логотип. 

Переглянули презентацію проекту

 "Шкільна Академія Підприємництва."


Опис проекту «Шкільна Академія Підприємництва»

 Проект ШАП відбувався за підтримки Міністерства Закордонних Справ РП. Мета проекту створення команди спеціалістів, котрі ділитимуться власними досягненнями та ідеями, підтримуватимуть людей в процесі змін професійного та особистого розвитку. 
Проект заплановано на 2 роки і перший рік реалізації складається з 4 компонентів:
1. Tренери (Навчання українських експертів для підтримки розвитку вчителів і шкільних психологів у сфері реалізації завдань щодо профісійної активності та підприємливості учнів). 
2. Шкільні лідери (підготовка вчителів українських шкіл і шкільних психологів до підтримки розвитку учнів у сфері професійної активності та підприємництва).
3. Шкільні клуби підприємництва (підготовка учнів до активності на ринку праці та активного та підприємницького ставлення).
4. Інтернет платформа проекту (підсилення компонентів 1, 2, 3 та координації, моніторингу і пропагування проекту).
Підприємництвом, як правило, називають ініціативно-самостійну господарсько-комерційну діяльність окремих фізичних та юридичних осіб, що її цілком зорієнтовано на одержання прибутку (доходу).
Будь-яке підприємство, незалежно від його організаційної форми, здійснює певну господарську діяльність. Особливим видом господарської діяльності є підприємництво.  Цивілізоване підприємництво ґрунтується на двох засадах: приватній власності та ринкових відносинах. Сьогодні підприємець є центральною постаттю у бізнесі. Професія підприємця вимагає особливих якостей від людини.
     Підприємець є ключовою постаттю ринкової економіки. Він несе повну відповідальність за результати своєї діяльності, його чекає крах або успіх.
Діяльність підприємця спрямована на отримання максимального прибутку, який дорівнює різниці між виторгом і витратами. Тому підприємець зацікавлений продавати свою продукцію за максимально високими цінами, а ресурси на ринку придбати за найнижчими цінами, зокрема платити робітникам за працю мінімальну платню.
  Вправа «Мета»
Вчитель на дошці крейдою малює мішень. Учасникам пропонують зім'ятим аркушем паперу потрапити у десятку. У ході аналізу виясняється,  що хтось потрапив у ціль. Але чи завжди ми наполегливі у досягненні мети?
Коли ми не можемо досягнути мети, то відмовляємося від неї, як від чогось нереального, замість того, щоб проаналізувати причини помилок. Спробуйте поставити собі запитання: чи було сказано, що м'ячик можна кидати, не підводячись з місця, що не можна підходити до дошки, що не можна повторювати кидок? А мета була такою досяжною. 1 мало казати, що мету потрібно ставити і досягати її, треба ще й розуміти, для чого ми ставимо собі цю ціль, недостатньо лише мріяти, необхідно шукати шляхи досягнення мети. І ще один висновок: якщо щось із задуманого вами не  вдалося,  треба  вчитися  знаходити  позитивне  в  тому,  що трапилося. Обговорення. 





Засідання клубу  1.10.2014 року.

На цьому засідані ми розробили статут клубу, розподілили 

обовязки між членами клубу. Провели дискусію "Пізнай 

самого себе." (Дискусією (лат. discusso — дослідження, розгляд розбір) називається така публічна суперечка, метою якої є з'ясування та співставлення різних точок зору, пошук, виявлення істинної думки, знаходження правильного вирішення спірного питання. Дискусія вважається ефективним спосо­бом переконання, тому що її учасники самі доходять того чи іншого висновку.) Переглянули презентацію "Бізнес Сіті." 







Засідання клубу 28.10.2014 рік.



Відбулося  незвичайне

  засідання клубу, так як до 

нас завітала гостя

 -   Кушнікова Світлана 

Вікторівна, обласний

 координатор україно-

польського проекту

 "Шкільна академія

 підприємництва". Наша 

шановна гостя

розповіла  всім присутнім 

про особливості цього 

співробітництва та 

перспективи.
 

   Світлана Вікторівна познайомилася з учасниками Шкільного клубу підприємництва  "БАЛАНС"  презентувала для юних підприємців гру «Cashflow». Старшокласники в ході гри були приємно здивовані особливостями  і тим, за який проміжок часу можна з неї вийти переможцем. Наша шановна Світлана Вікторівна психологічно налаштувала наших учасників, провівши з ними  заняття з елементами тренінгу.

 


Комментариев нет:

Отправить комментарий