пятница, 24 октября 2014 г.

 Батько фінансового успіху -Роберт Кіосакі.

"Якби я міг залишити собі одну єдину ідею, то вона була б такою: "Всякий раз, коли тобі чогось не вистачає, або ти в чогось потребуєш, дай те, що ти хочеш спочатку, і тобі відплатиться сторицею". Це стосується всього: грошей, посмішки, любові, дружби. Я знаю, що часто людина хоче віддавати в останню чергу, але я віддавав, і це завжди допомагало мені. Я абсолютно переконаний, що принцип оборотності реально діє, і я даю те, що хочу отримати. .... Виходить так, що світ, як дзеркало відображає Вас." 

 Квадрант грошового потоку Роберта Кіосакі. А Ви на якій половині хочете бути?

1 комментарий:

  1. Доброго дня, шановні клубівці і Ваші опікуни, Олено і Ліно! На головній сторінці розмістіть інформацію про перше засідання, на якому Вам потрібно було обрати президента клубу. Потім не бачу інформації на головній сторінці про нашу співпрацю у напрямку психологічної бізнес гри. Фото у Вас є, чекаю цікавої інформації

    ОтветитьУдалить